JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

آهنگ و ویدیویی فوق العاده زیبا به نام ستاره زد سلام کن

 
 
http://persianpride.persiangig.com/image/farman%20fatalian.jpg
 
   توضیحات:   آهنگ و ویدیویی فوق العاده زیبا به نام ستاره زد سلام کن با صدای فرمان فتحعلیان که به عنوان تیتراژ ویژه برنامه ای به همین نام از تلویزیون پخش شد. پیشنهاد میکنم این آهنگ زیبا رو از دست ندهید .دانلود کنید و لذت ببرید
 
ستاره زد سلام کن فرمان فتحعلیان -  مدت زمان:  4:20 دقیقه 
 
تصویری - .wmv
------------ -------
-=100Kbps=-  -=512Kbps=-
 
2.6Mb           15.9Mb
 
صوتی - .Mp3
------------ -----
-=64Kbps=-  -=128Kbps=-
 
2.1Mb          3.9Mb
 
نظرات 3 + ارسال نظر
صدرا جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام و نمی تونم دانلود کنم فکر کنم لینکتون ایراد داره من تصویریش می خوام !

نغمه شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ

بابا ابن که لینکش خرابه :-((((

من فرمان می خواااااااااااااااممممممممممممم
یالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ

in ke ahangash danlod nemishe chi cherto pert migin.saitetoon kheyli tokhmie

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد