JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

جایزه ی تبرک در قزوین : یک سال استفاده ی مجانی از حمید

-می دونی شباهت ابگوشت با اتوبوس چیه ؟ تو هر دو تاش گوشتاش ته وای میستن

-کلاغه تو اسمون تخم می ذاره ولی تخمش نمیوفته پایین .. اگه گفتی چرا ؟؟؟؟ . نرو پایین یکم فکر کن . چون شورت پاش بود

به لره میگن 12 امامتو میشناسی میگه: ها. میگن خوب اسماشون رو بگو . میگه اینجوری نه ، اگه ببینمشون میشناسم!!!

 

ترکه رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت!!!

 

 دختر زشته به دوست پسرش می گه: شباهت من و خورشید چیه؟ می گه: به جفتتون نمی شه مستقیم نگاه کرد!!!

 

 به ترکه می گن احمق ترین خواننده کیه؟ می گه: حبیب .می گن: چرا؟ می گه : اخه گیتار می زنه می گه صدای دهل می یاد!!!

 

یه بار لره با ترکه دعواش می شه ترکه اجر پرت می کنه لره هد می زنه!!!

غضنفر کنار ساحل نشسته بود و هی میگفت:
بارک الله اصگر, آفرین اصگر.
ازش پرسیدند:
چرا اینقدر اصغر رو تشویق میکنی؟
باهم مسابقه نفس گذاشتیم, اصگر دو ساعته زیر آبه اما هنوزم نفس داره!!!   

 

ترکه و زنش دعواشون شده بوده، ‌با هم حرف نمی‌زدند. زن ترکه وقتی شب میره بخوابه، یک یادداشت برای ترکه می‌گذاره که: منو فردا ساعت 6 بیدار کن. صبح زنه ساعت 10 از خواب پا میشه، ‌می‌بینه ترکه براش یک یادداشت گذاشته که: پاشو زنیکه خر! ساعت شیشه!!!

 
یه روز سه نفر میرن پیش ازرائیل، اولی(امریکائی):ازرائیل کی میشه ما بزرگترین موشک دنیا رو بسازیم. ازرائیل:1500سال دیگه، اولی: میزنه زیره گریه ومیگه عمر من تا اون موقع کفاف نمیده. دومی( ژاپنی):ازرائیل کی میشه ما ریزترین کامپیوتر دنیا رو بسازیم. ازرائیل:1700سال دیگه، دومی میزنه زیر گریه میگه عمر من تا اون موقع کفاف نمیده. سومی(عربه):ازرائیل کی میشه ما آدم بشیم. این بارازرائیل میزنه زیر گریه و میگه عمر من تا اون موقع کفاف نمیده!!!
 
 
یه روز دوتا قزوینی از کنار هم رد میشن یکیشون برمیگرده میگه ببخشید علی جون از جلو نشناختمت!!!
 
 
ترکه داشته از تو جنگل رد میشده؛ یهو یک شیره جلوشو میگیره، میگه: کوچولو کجا میری؟! ترکه میگه: خونه مادر بزرگ، بخورم پفک نمکی، چاق بشم چله بشم، بعد میام کیرمم نمیتونی بخوری!!!
 

ترکه می خواسته بچشو نصیحت کنه.به بچش می گه بچه چند سالته؟بچه می گه 17 سالمه .ترکه می گه خاک بر سرت کنم الان هم سن و سالای تو 30 سالشونه

 

 

 

اخونده دختر پسر رو لب تو لب تو مسجد می بینه می ره می گه مگه شما خانواده ندارین . حیا ندارین . شرف ندارین .پسره می گه چرا حاج اقا همه اینارو داریم فقط خونه خالی نداریم

جشنواره فیلم اصفهان 1- دو نفر با یک تخم مرغ ! 2- تا حالا موز خوردی؟ ! 3- 10 نفر زیر یک چتر ! 4- من هوشنگ 15 تومان دارم ! 5- دیشب باز هم پیتزا خوردم

 

ترکه نذر میکنه کنکور قبوله بشه مادرشو پیاده بفرسته کربلا

تحقیقات دانشمندان نشان دادکه یه گوز کاری برابربا10 عددقرص اکس شادی اورمیباشد

یه روز یه ترکه میره بانک میگه اقا کل موجودی منو بدید میگیره پولهارو میشماره میگه درسته بذار سر جاش

یه روز یه مرده تو خواب میبینه که زنش رو تو بازی کامپوتری کشته .صبح که از خواب پا میشه می بینه زنش زنده هست.میگه یادم رفت سیوش کنم

پیرمرده میمیره. میره اون دنیا میبینه دارن به زنش سوزن میزنن. میگه چرا به زنم سوزن میزنید .میگن به خاطر تعداد خیانتهای تو بهش می زنیم.
برمیگرده به زنش میگه من خیلی دوست داشتم.
زنه میگه دروغ نگو مادرت زیره چرخ خیاطیه.......

یه روز ترکه با دوست دخترش می رفته می رسن به پلیس راه
ترکه به دختره می گه برو اونطرف پلیس راه
من که ردمی شم بگوتجریش تا کسی شک نکنه و سوارت کنم
ترکه رد می شه دختره یادش مره چی بگه می گه ونک
ترکه می گه نه مسیرم نمی خوره !!!!!!!!!

 به یه ترکه مگن علامت @ چیه میگه : ای دورت بگردم

سوال
از کدام طرف کفتر می اید؟ الف : بالا   ب: پایین    ج: چپ   د:راست

زن میخای؟ پس حتماً بخون

سلام به دوستام گل خودم.بالاخره با کلی سلام و صلوات و نذر و قربونی و ... دوباره اومدم



توضیح جدی ابتدای متن: این دستور العمل تنها برای پیدا کردن همسر است ، از شما خواهشمندیم از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده نکنید! ( البته شما غلط می کنی اهداف شوم داشته باشی!)



1- شما در حال حاضر چندین گزینه برای خود مد نظر دارید (چیزی تو مایه های شصت هفتاد تا!)، می دانم کار سختی است اما شما بایستی فقط یکی را انتخاب کنید، اگر قادر به انجام این کار نیستید می توانید نام تمام آنها را روی یک برگ کاغذ نوشته و به روش قرعه کشی این انتخاب سرنوشت ساز را انجام دهید، مطمئناً فردی که در این قرعه کشی برنده می شود بایستی خیلی خوش شانس باشد!



2- از گرفتن هر گونه آمار به شدت خودداری کنید،نه به این خاطر که زبانم لال محبوبتان [ ...] بلکه به این خاطر که همواره افراد راست گویی پیدا می شوند که با دادن اطلاعات صحیح شما را از ادامه راه منصرف کنند!



3- سوسول بازی در نیاورید، هنوز هم راه کارهای قدیمی بیشتر جواب می دهند، بروید و جزوه بگیرید!!!



4- هر چند از نگاهش می توان فهمید که منظور شما را از جزوه گرقتن درک کرده و بسیار مشتاق است تا آن را (منظور جزوه است) در اختیار شما قرار دهد اما به شما می گوید که جزوه اش دست فرد دیگری است، عیبی ندارد، فقط حواستان باشد این مثلث ، مربع یا شش ضلعی نشود!



5- شماره موبایلتان را به او بدهید و بگویید هر وقت جزوه اش را پس گرفت به شما زنگ بزند تا سریعاً بروید و جزوه را بگیرید! مطمئن باشید همین فردا با شما تماس می گیرد.



6- یک ماه گذشت و زنگ نزد ... دیگر انتظار بس است، حتما ملاحضه پول تلفن را می کند، کاش شماره منزل را می دادید ... بروید و دوباره فیس تو فیس تقاضای جزوه کنید، مطمئن باشید اینبار نه تنها جزوه را دو دستی تقدیم می کند بلکه شاخه گلی هم در لای جزوه ...



6- اینبار گفت که چند روز بعد امتحان میان ترم دارد ... نگران نباشید ... تمام این حرفها فیلم اش است،می خواهد کلاس بگزارد وگرنه کی بهتر از شما؟! مطمئن باشید بعد از امتحان خودش دنبال شما راه می افتد و جزوه را تقدیمتان می کند.



7- میان ترم هم تمام شد، نیامد؟! ... ای بابا ... این مورد کمی پیچیده است ... دیگه داره اعصابم رو خورد می کنه، اما شما مطمئن باشید می خواهد ببیند شما چقدر در هدفتان ثابت فدم هستید و او را دوست دارید ... این دفعه بروید و اگر جزوه را نداد با زور ازش بگیرید،بعضی هاشون هم اینجورین(!)، دوست دارند همواره مورد اعمال خشونت قرار بگیرند!



8- چی شده؟ چرا دور چشمت سیاه شده؟ با لنگه کفش زدت؟! ... عیبی ندارد، جدیداً مد شده است همه به شیوه برره ای محبتشان را ابراز می کنند، بروید یک هدیه بگیرید و به همراه یک شاخه گل تقدیم به او کنید و سپس از او جزوه بخواهید ...

تذکر: مواظب باشید هیچ پروانه ای شما را در حال چیدن گل از محوطه دانشگاه نبیند، آخه هر کی به گل دست بزنه، پروانه نیشش می زنه!



9- ای بابا!، باز هم نشد؟ ... عجب آدمیه! گفت جزوه اش رو می خواد پاکنویس کنه ...اَه! اصلاُ به درک! فکر کرده کیه؟! اینهمه آدم هست ... اعتماد به نفستان را حفظ کرده و به مرحله یک باز گردید و از دوباره قرعه کشی را انجام دهید ... راستی چرا بوی کالباس میدی؟ ها ... چی ؟؟ به عنوان هدیه براش «ساندویچ کالباس» خریده بودی؟؟! و اون هم ساندویچ رو کوبوند توی سرت؟! ای IQ !



- توضیح جدی انتهای متن: عواقب احتمالی استفاده از این متد به عهده خودتان بوده و استفاده از این راهکار را به هیچ دختر و پسری توصیه نمی شود(!)



- چی؟! همه گزینه ها تموم شدن و هیچکی بهت جزوه نداد؟! امکان نداره ... حتماً یه جای کار اشتباه کردی ... راستی جزوه چه درسی رو ازشون می خواستی؟ ها [ ...] (!)، خیلی بی شعـ ...ر هستی، حق داشته هیچکی بهت جزوه نده! ... همون بهتر که تنها بمونی!