JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

 

 

 

نام کامل:Joanna Levesque  
نام هنری:
JOJO
تاریخ تولد: 20 دسامبر 1990
محل تولد:ایالت ماساچوست آمریکا
شغل:بازیگر.
قد:  157 سانتی متر.
پدر: 
شغل:  خواننده
مادر: Dianna
-- شغل: نوازنده کلیسا 

جوایز دریافتی: نامزد دریافت جایزه جوانترین خواننده از MTV    



جوجو در شوها وبرنامه های زیرشرکت داشته است:
 

Kids Say the Darndest Things
The Oprah Winfrey Show
The Rosie O'Donnell Show
America's Most Talented Kids
 



آلبومها :

GET OUT
 Not That Kinda Girl

Keep On Keepin' On live

Baby It's You live

Breezy live

Leave (Get Out) live



* زمانیکه جوجو 4 سال بیشتر نداشت ، پدر و مادرش از هم جدا شدند.
*جوجو خوانندگی را از سن 2 سالگی آغاز کرد و در سن 6 سالگی در یک برنامه تلویزیونی به ایفاد نقش خوانندگی پرداخت.
*وی با هنرمندان وکارگردانان مشهوری همچون
 Soulshock & Karlin (Whitney Houston, Craig David         
Vincent Herbert (Destiny's Child, Toni Braxton
Mike City (Brandy همکاری داشته است.

 

 

 

عشق

 

هر روز که از ما میگذره عشقم به تو بیشتر میشه

باور کن که دیونه تم دیونه عین همیشه

فقط فقط تو پاره ی تنی به حرمت اشکم قسم بی تو میون عالمی غریبمو یه بی کسم

سکوت خسته مو ببین ببین بی تو چه کم شدم همسایه سکوتمو تنها رفیق غم شدم

همسایه سکوتمو تنها رفیق غم شدم

صحبت راه دور که نیست بحث دو پای خسته مه شاکی غصه نیستم نقل دل شکسته مه

لپ کلام ای باوفا بی چک و چونه چاکرم

لپ کلام ای باوفا بی چک و چونه چاکرم واسه فدای تو شدن من که همیشه حاضرم

دوست داشتنت مقدسه واسه همین دوست دارم شیرین ترین عبادتی امید روز آخرم

دوست دارم ای بهترینم

از طرف کسی که عاشقونه دوست داره

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ای

همراه

مـــــــــن

تنــــــها با تو

تا اوج عشـــــــق

هـم پـــــــــــــروازم

با قلب تودلدارمن هم آوازم

توهمپـــــــــای من، تنـــها با من

هـــــــــــــــــــم آوائـــــــــــــــــــی

با درد مــــــــــــــــن، آشنـــــــــــــــائی

تکیـــــــــــــــــــه گاهی ، همصــــــــــدائی

ما فریاد عشـــــــــــــــــــق، در قلب شــــــــب

دلگرمی عاشــــــــــقای بیصــــــــــــدائیــــــــــم

ما، دل میبازیم دریادریا ،تابیکران،عاشقای بی پروائیم

تو، با مــــــــــــن بمـــــــــــان، ای مهـــــــــــــــــــــربان

چون ماه شــــــب در آســــــــمان؛ بر من بتــــــــــــــــــــاب

تا بیـــــــــــــــــکران مثـــــــــــــــــل مهتــــــــــــــــــــــاب

مــــن تا مـرز جان؛ از عشقمان میسـوزم ای آرام جـــان

بر من بتـــــــاب تا کهــــکشــان مثــــل آفتــــــــــاب

ما؛ فریــــاد عشـــق در قلــــب شب دلگـــــرمی

عاشقــــــــــــای بیصــــــــــــــــــــدائیم

ما؛ دل میبازیم دریا دریا تا بیکران

عاشقـــــــای بی پــــروائیـــــــــم

ای تورؤیـای شبهای مـــــــن

عشقو ببین تو چشمای من

دستاتوتو دســت من بگذاردرلحظه های دیـدار

----------------------------------------------------------------------------------------------------

تو

می مونی

با   من   می مونی

وقتی ستاره                      تو آسمونه

شب نمی ترسه                 که یه شب                          تنها بمونه

وقتی تو هستی                                 عشقت بهونه

نمی ترسم از بازیهای این زمونه

ما مال همدیگه ایم              خودت میدونی

ستاره قلب منی                          با من می مونی

توئی ستاره                                     دل ؛ آسمونه

خونه شاهدعشق ما؛ کهکشونه

وقتی  تو  هستی

امید خونه

از جنس عشقه             کلید این آشیونه

با   من   می مونی

تومی مونی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امشب دلم آرزوی تو دارد                  نجوا کنان و بی آرام                       خوش با خدایش 
                                                                

                                                                   می نالد وگفت گوی تو دارد 
                   

                       تو آنچه در خواب بیند                    پوشیده در          پرده های خیال آفرینند 
                 
           

                                  تو آنچه در قصه خوانند                 تو آنچه بی اختیارند پیشش
                                                           

                                                                   وآنچه خواهند ونامش ندانند

                                                           امشب دلم آرزوی تو دارد

                                                                                    دریاب!

                                                                                   کاین دم نپاید 
                                                                 

                                                                      شاید که دگر به چنگ نیاید 
       
           

                                 تو نوش آسایشی، ناز لذت                      تو راز آن، آن جان بی جمالی
                                                           

                                                              ای خوب ،ای خوبی ،ای خواب 
     

               تو ژرفی صفوت برکه های زلالی                            یک لحظه ساده بی ملالی
                                                                      

                                                                    ای آبی روشن، ای آب. . . 
                                                    

                        ما ساده ترین تفسیر از پیچ وخم عشقیم     با لذت حیرانی همراه غم عشقیم

                                                             امشب دلم آرزوی تو دارد

                                                                 دلم خیلی تنگهمیدونی که؟

                                                                                       خدایا...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

اگه سبزم اگه جنگل                                                                                      اگه ماهی اگه دریا

اگه اسمم همه جا هست                                                                  روی لبها تو کتابها

اگه رودم رود گنگم                                                     مثل مریم اگه پاک

اگه نوری بر صلیبم                              اگه گنجی زیر خاک

واسه تو قد یه برگم پیش تو راضی به مرگم

اگه پاکم مثل معبد                                   اگه عاشق مثل هندو

مثل بندر واسه قایق                                               واسه قایق مثل پارو

اگه عکس چل ستونم                                                        اگه شهری بی حصار

واسه آرش تیر آخر                                                                             واسه جاده یه سوار

واسه تو قد یه برگم  پیش تو راضی به مر گم

اگه قیمتی ترین سنگ زمینم                                                   توی تابستون دستای تو برفم

اگه حرفای قشنگ هر کتابم                                  برای اسم تو چند تا دونه حرفم

اگه سیلم پیش تو قد یه قطره                    اگه کوهم پیش تو قد یه سوزن

اگه تن پوش بلند هر درختم              پیش تو اندازه دگمه پیرهن

واسه تو قد یه برگم پیش تو راضی به مر گم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شب شد        خورشید رفت

آفتاب گردان عاشق به دنبال آفتاب آسمان را جستجو میکند

ناگهان ستاره چشمک زد

آفتاب گردان سرش را به زیر افکند

گلها خیانت نمی کنند

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 وقتی که من مردم مرا به رسم عاشقان در شهر عشق دفن کنید

 مرا در تابوت سیاهی قرار دهید تا همگان بدانند که در سیاهی بودم

 دستانم را از تابوت بیرون بگذارید تاهمگان بدانند به آنچه که می خواستم

 نرسیدم و با خود چیزی بردم و چشمانم را باز بگذارید تا همگان بدانند چشم

 براه کسی بودم و بر روی سنگ مزارم اسمم را ننویسید چون که میخواهم

 از یادها بروم

--------------------------------------------------------------------------

 قشنگترین دلیل زندگیم مادر جان

 عشق را با تو تجربه کردم محبت را در تو یافتم و امیدبه زندگی را با تو

 آموختم واسمش را با رنگ آبی نوشتم تا هر بار که آسمان را نگاه کردم

                     به یاد زحمات و فداکاری های بی دریغت بیفتم                      

 با قلبی پاک و لبریز از عشق بر دستان پر مهرت بوسه می زنم

 ای فرشته خوبی ها دوستت دارم

       شبی دیدم که مادرم در برم نیست                  صفای سایه او بر سرم نیست   

   مرا گر دوست عالم بخشند برابر با نگاه مادرم نیست

--------------------------------------------------------------------------

 

 چــشــم وقـتـــی زیـبـاســت کـه بـرای اشــک بـاشـــه

 اشــک وقــتی زیباسـت کـه بــرای عـشـق بـاشـه

 عـشـق وقـتـی زیباسـت کـه بـرای تـو بـاشــه

 تـو وقتی قشنگـی کـه برای مـن باشی

--------------------------------------------------------------------------------------

هروقت اشکهایم سرازیر می شود تورادرآنها می بینم

پس هیچ گاه آنهارا پاک نمی کنم تا همیشه توراببینم

----------------------------------------------------------------

 با همه عشق وجوونی
 با به دنیا مهربونی
 با زبون بی زبونی
 میخوام اینو خوب بدونی
 بد جوری عاشقت شدم
 بد جوری عاشقت شدم
 بد جوری عاشقت شدم
 می دونی عزیز جونی

 دختر چشم آسمونی

 نگاه کن تو عمق چشمام
 تا که از دلم بدونی
 بد جوری عاشقت شدم
 بد جوری عاشقت شدم
 آره عاشقت شدم
 اگه ریگهای بیابون
 اگه اون لحظه که خورشید
 می سوزونه تو تابستون
 بد جوری عاشقت شدم
 بد جوری عاشقت شدم
 با همه عشق وجوونی
 با به دنیا مهربونی
 با زبون بی زبونی
 میخوام اینو خوب بدونی
 بد جوری عاشقت شدم
 بد جوری عاشقت شدم
 بد جوری عاشقت شدم

-----------------------------------------------------------------

 ای که می ‌پرسی « نشان ِ عشق چیست؟! »

عشق چیزی جز ظهور مهر نیست! ...

عشق یعنی مهر ِ بی چون و چرا

عشق یعنی کوشش بی ادعا! ...

عشق یعنی مهر ِ بی اما ، اگر

عشق یعنی رفتن ِ با پای سر! ...

عشق یعنی دل تپیدن بهر دوست

عشق یعنی جان ِ من قربان اوست! ...

عشق یعنی خواندن از چشمان ِ او ،

حرف‌های دل بدون ِ گفتگو! ...

عشق یعنی عاشق ِ بی زحمتی

عشق یعنی بوسه‌ی بی شهوتی! ...

عشق ، یار مهربان زنده‌گی

بادبان و نردبان زنده‌گی! ...

عشق یعنی دشت ِ گل‌کاری شده

در کویری چشمه‌ای جاری شده! ...

یک شقایق در میان دشت خار

باور امکان ِ با یک گل ، بهار! ...

در خزانی برگ‌ریز و زرد و سخت ،

عشق تاب ِ آخرین برگ درخت! ...

عشق یعنی روح را آراستن

بی‌شمار افتادن و برخاستن! ...

عشق یعنی زشتی ِ زیبا شده

عشق یعنی گنگی ِ گویا شده! ...

عشق یعنی مهربانی در عمل

خلق کیفیت به زنبور عسل! ...

عشق یعنی گل به جای خار باش!

پل به جای این‌همه دیوار باش

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



 

ببخشای ای عشق
ببخشای بر من اگر ارغوان را نفهمیده چیدم
ببخشای بر من اگر ماشه را دیدم اما
نگاه نفس گیر آهو به چشمم نیامد.

اشک رازیست
                 لبخند رازیست
                                 عشق رازیست

اشک آن شب لبخند عشقم بود

قصه نیستم که بگویی
                        نغمه نیستم که بخوانی
                                                صدا نیستم که بشنوی

یا چیزی چنانکه ببینی
                        یا چیزی چنانکه بدانی
                                               من درد مشترکم مرا فریاد کن

دستت را به من بده دستهای تو با من آشناست
ای دیر یافته با تو سخن می گویم
                                     با تو..........

jojo

Click to view full size image


 


 


 





 

خانوادگی جوجو


NTKG Cover & Tracklisting



Click to view full size image

این عکسارو خودشم ندیده



Click to view full size image

این دوتا کنه هاهم خاننده اند

 





 

wall

 

 

Click to view full size image

 

Click to view full size image

 


 

Click to view full size image

 

Click to view full size image