JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

زن میخای؟ پس حتماً بخون

سلام به دوستام گل خودم.بالاخره با کلی سلام و صلوات و نذر و قربونی و ... دوباره اومدم



توضیح جدی ابتدای متن: این دستور العمل تنها برای پیدا کردن همسر است ، از شما خواهشمندیم از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده نکنید! ( البته شما غلط می کنی اهداف شوم داشته باشی!)



1- شما در حال حاضر چندین گزینه برای خود مد نظر دارید (چیزی تو مایه های شصت هفتاد تا!)، می دانم کار سختی است اما شما بایستی فقط یکی را انتخاب کنید، اگر قادر به انجام این کار نیستید می توانید نام تمام آنها را روی یک برگ کاغذ نوشته و به روش قرعه کشی این انتخاب سرنوشت ساز را انجام دهید، مطمئناً فردی که در این قرعه کشی برنده می شود بایستی خیلی خوش شانس باشد!



2- از گرفتن هر گونه آمار به شدت خودداری کنید،نه به این خاطر که زبانم لال محبوبتان [ ...] بلکه به این خاطر که همواره افراد راست گویی پیدا می شوند که با دادن اطلاعات صحیح شما را از ادامه راه منصرف کنند!



3- سوسول بازی در نیاورید، هنوز هم راه کارهای قدیمی بیشتر جواب می دهند، بروید و جزوه بگیرید!!!



4- هر چند از نگاهش می توان فهمید که منظور شما را از جزوه گرقتن درک کرده و بسیار مشتاق است تا آن را (منظور جزوه است) در اختیار شما قرار دهد اما به شما می گوید که جزوه اش دست فرد دیگری است، عیبی ندارد، فقط حواستان باشد این مثلث ، مربع یا شش ضلعی نشود!



5- شماره موبایلتان را به او بدهید و بگویید هر وقت جزوه اش را پس گرفت به شما زنگ بزند تا سریعاً بروید و جزوه را بگیرید! مطمئن باشید همین فردا با شما تماس می گیرد.



6- یک ماه گذشت و زنگ نزد ... دیگر انتظار بس است، حتما ملاحضه پول تلفن را می کند، کاش شماره منزل را می دادید ... بروید و دوباره فیس تو فیس تقاضای جزوه کنید، مطمئن باشید اینبار نه تنها جزوه را دو دستی تقدیم می کند بلکه شاخه گلی هم در لای جزوه ...



6- اینبار گفت که چند روز بعد امتحان میان ترم دارد ... نگران نباشید ... تمام این حرفها فیلم اش است،می خواهد کلاس بگزارد وگرنه کی بهتر از شما؟! مطمئن باشید بعد از امتحان خودش دنبال شما راه می افتد و جزوه را تقدیمتان می کند.



7- میان ترم هم تمام شد، نیامد؟! ... ای بابا ... این مورد کمی پیچیده است ... دیگه داره اعصابم رو خورد می کنه، اما شما مطمئن باشید می خواهد ببیند شما چقدر در هدفتان ثابت فدم هستید و او را دوست دارید ... این دفعه بروید و اگر جزوه را نداد با زور ازش بگیرید،بعضی هاشون هم اینجورین(!)، دوست دارند همواره مورد اعمال خشونت قرار بگیرند!



8- چی شده؟ چرا دور چشمت سیاه شده؟ با لنگه کفش زدت؟! ... عیبی ندارد، جدیداً مد شده است همه به شیوه برره ای محبتشان را ابراز می کنند، بروید یک هدیه بگیرید و به همراه یک شاخه گل تقدیم به او کنید و سپس از او جزوه بخواهید ...

تذکر: مواظب باشید هیچ پروانه ای شما را در حال چیدن گل از محوطه دانشگاه نبیند، آخه هر کی به گل دست بزنه، پروانه نیشش می زنه!



9- ای بابا!، باز هم نشد؟ ... عجب آدمیه! گفت جزوه اش رو می خواد پاکنویس کنه ...اَه! اصلاُ به درک! فکر کرده کیه؟! اینهمه آدم هست ... اعتماد به نفستان را حفظ کرده و به مرحله یک باز گردید و از دوباره قرعه کشی را انجام دهید ... راستی چرا بوی کالباس میدی؟ ها ... چی ؟؟ به عنوان هدیه براش «ساندویچ کالباس» خریده بودی؟؟! و اون هم ساندویچ رو کوبوند توی سرت؟! ای IQ !



- توضیح جدی انتهای متن: عواقب احتمالی استفاده از این متد به عهده خودتان بوده و استفاده از این راهکار را به هیچ دختر و پسری توصیه نمی شود(!)



- چی؟! همه گزینه ها تموم شدن و هیچکی بهت جزوه نداد؟! امکان نداره ... حتماً یه جای کار اشتباه کردی ... راستی جزوه چه درسی رو ازشون می خواستی؟ ها [ ...] (!)، خیلی بی شعـ ...ر هستی، حق داشته هیچکی بهت جزوه نده! ... همون بهتر که تنها بمونی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد