JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

خبر خودکشی زهره دختر شو کت تکذیب شد

خبر خودکشی زهره دختر شو کت تکذیب شد

سلام به همه دوستان گلم.

خداوکیلی می بینید چقدر حرف پشت سر این بیچاره در میارن.همین خانوم امیر ابراهیمی می گم.

بنده خدا هیچ کار نکرده نگاه چه چیزا گفتن.

راستی شایعه هایی شدهاز زهره دختر شوکت که جدیده بخونید.



خبرگزاری انتخاب : اقدام به خودکشی هنرپیشه زن سریال نرگس تکذیب شد.
محمد تورنگ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس با تایید این خبر افزود: این هنر‌پیشه زن هم‌اکنون در سلامت کامل است و خبر خودکشی او هنگام بازجویی ماموران صحت ندارد.


عصر دیروز از سوی منابع غیر رسمی اعلام شد، یکی از هنرپیشه‌های زن سریال نرگس صبح دیروز هنگام تحقیق ماموران اقدام به خودکشی کرده است که بلافاصله به بیمارستانی در شمال تهران منتقل شده است. مدتی است تصاویری غیر اخلاقی منتسب به این هنرپیشه زن در سایتهای اینترنتی منتشر شده است که وی با تکذیب این موضوع اعلام کرده است از انتشار دهنده‌های آن شکایت می‌کند.
تورنگ افزود: هم اکنون تحقیقات در رابطه با صحت این تصاویر و دلیل انتشار آن از سوی ماموران ادامه دارد.

جسد منتسب به زهرا امیرابراهیمی در پزشکی قانونی تهران

خبرهای رسیده حاکی از آن بود که امیرابراهیمی، در بازجویی ها خودکشی کرده است که این امر از سوی رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تکذیب شد. البته، هنوز دقیقا معلوم نیست که جسدی که به پزشکی قانونی منتقل شده، امیرابراهیمی است یا خیر و حتی امکان دارد، جسد متعلق به فردی باشد که شبیه او بوده و در آن فیلم غیراخلاقی ایفای نقش کرده است.

عصرایران- جسد یک زن که گفته می شود "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر نقش "زهره" در سریال "نرگس" است صبح امروز به پزشکی قانونی تهران منتقل شد.

یک منبع مطلع در پزشکی قانونی با اعلام این مطلب به خبرنگار عصرایران (asriran.com)،گفت: هم اکنون گروه های تخصصی بر روی علت مرگ این زن در حال تحقیق هستند ولی احتمال قوی آن است که وی شب گذشته خودکشی کرده است.

چندی پیش فیلمی غیراخلاقی منتسب به این بازیگر سیما در تهران و برخی سایت های اینترنتی پخش شد که متعاقب آن، اعلام شد بازیگر زن این فیلم غیراخلاقی ( پورنو) امیرابراهیمی نبوده است و فقط با او شباهت ظاهری دارد.

با این حال شنیده های بعدی حکایت از آن داشت که نیروهای انتظامی بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرارداده و زهرا امیرابراهیمی را برای بازجویی فراخوانده اند تا صحت و سقم اننتساب فیلم به وی مشخص شود.

در پی این امر، خبرهای رسیده حاکی از آن بود که امیرابراهیمی، در بازجویی ها خودکشی کرده است که این امر از سوی رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تکذیب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد