JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

سلام

 سلام دوستان

واقا شرمنده من تصادف کرده بودم و بازداشت بودم خودم هم سالم نیستم و بابام و کمی از مامانم هم در اومدن شرمنده چند روز دیگه تحمل کنین بابا آرشیو به این باحالی کنار سمتراست هست استفاده کنین در ضمن یه نامردی هم آی دی منو هک کرده

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ http://hapersian.blogfa.com

سلام رفیق یک سوال داشتم اگر لطف کنی جواب بدی متشکرم من الان یک وبلاگ دارم و در حال طراحی سایت با فرنت پیچ هستم و تقریبا ۹۰٪ کار تمام شده است فقط بلد نیستم اهنگ یا برنامه مورد نظر خود را برای دانلود بگذارم اگر وقت نداری جواب بدی یک سایت معرفی کن
امیدوارم حالت زود خوب بشه

هدیه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلام سلام خدا بد نده؟؟؟
مراقب خودتون باشن
اومدم بگم من آپ کردم خوشحال میشم بیا اونطرفا
منتظرتم
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد