JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

حل مشکلات یاهو مسنجر 8

اگر از کاربران دوست کوچولوی همیشه خندان نسخه ۸ هستید این مطلب را با دقت بخوانید تا بتوانید مشکلات این نسخه را رفع نمائید .

یاهو مسنجر ۸ امکانات و قابلیت های بسیاری در اختیار شما قرار می دهد ولی با آمدن نسخه جدید مشکلاتی نیز برای کاربران بوجود آمد که مهمترین آنها وجود تبلیغات در بخش های مختلف این نرم افزار است البته برنامه نویسان هم بیکار ننشستند و ترفند هایی برای مقابله با این تبلیغات بکار گرفته اند . یکی از این ترفندها که با استفاده از ریجستری ویندوز صورت می گیرد ، حذف تبلیغات موجود در اتاق های گفتگو یاهو و دیگر بخش های این نرم افزار است .

بجز این تبلیغات در پنجره اصلی برنامه یاهو مسنجر نیز تبلیغاتی وجود دارد . برای حذف این تبلیغات هم یک Patch ارائه شده است که با استفاده از آن می توانید فایل اجرائی برنامه را با فایل Patch شده جا به جا کنید و بدون هیچ تبلیغی از این برنامه استفاده کنید .

از دیگر امکاناتی که کاربران به دنبال آن هستند باز کردن چند یاهو مسنجر بطور همزمان است . دراین نسخه نیز با ایجاد کمی تغییرات در ریجستری ویندوز می توانید چنین کاری انجام دهید که هر سه مورد ذکر شده در لینک زیر آماده دانلود است و پس از دانلود لینک مربوط باید ۲ فایل موجود با پسوند reg اجرا کنید و فایل اجرایی Yahoomessenger.exe را نیز با فایل اصلی نرم افزار یاهو مسنجر که روی هارددیسک خود نصب کرده اید جا بجا کنید . به این ترتیب تبلیغات موجود حذف می شود و می توانید چند یاهومسنجر را همزمان باز کنید .

Yahoo! Messenger 8 Patch - Size : 1.9 Mb

:: دانلود ::

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد