JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

اینم تیزر تبلیغاتی کنسرت اول بنیامین بهادی که به صورت تصویری هست

اینم تیزر تبلیغاتی کنسرتاینم تیزر تبلیغاتی کنسرت اول بنیامین بهادی که به صورت تصویری هست اول بنیامین بهادری تصویری

ست با حجمی بسیار کم

 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------
نظرات 2 + ارسال نظر
پاورلیفتر سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام جوجوی من . چطوری؟ سری به من نمیزنی ؟
راستی من یه مشکلی دارم ببین میتونی کمکم کنی ؟ من قالب جدید برای وبم ساختم ولی هر چی مطلب پست میکنم وبم آپدیت نمیشه . و مطالب قبلی سر جاشه حتی تعداد بازدید کننده هم همون قبلیه .
سری به وبم میزنی ببینی مشکلش چیه؟
ممنونتم جوجوی ممممممن.

paria شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

khili ali bod lotfan ax va khabarhay jadid az benyaminjan bezarid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد