JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

دو تا تک اهنگی داشتم .

دو تا تک اهنگی داشتم .

اولییش دو تا آهنگ ناز و توپ و قشنگ و زیبا و خوشگل و پر محتوا و زیبا و .... از علیرضا و حمید رضا :

جهنم =====>>>>>>>> اینم توپه و خوشگلترین ترانه ای که من از این دو تا گوش کردم. حتما دانلود باید بشه. تیکه ای از ترانه : ( وقتی که بهم جواب نه داد **** شب اومد چشاش تو چشمام افتاد *** خط و نشون کشید و رفت سوی زندگیش **** نفهمید زندگی مون رو به باد داد **** دلی که زیر پاهاش لهش کرد **** بگین دوباره داره جون می گیره .... )

شرمنده  =====‍>>>>>>>>  تعریف نمی کنم چون حتما و 100% باید دانلود کنین.

تیکه ای از ترانه : ( حالا هر جا که هستی با خاطره **** عشق من ترو خدا یادت نره **** حالا هر جا که هستی اینو بدون **** یکی هس که هنوز دوست داره .... )

یه تک آهنگی هم دارم از کی . از سپهر. از یه پسر بچه ی کوچولو ( آرمین و نگار رو گذاشته جیب بغل ش ) که در مورد مادرش خونده. مادرجون دوست دارم. یه صدا ی ناز و قشنگی داره.

دوست دارم

فعلا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد