JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

» جانشینی عالی برای پرشین گیگ با ۲۵ گیگ فضا !!! «

سلام.

امیدوارم هرجا که هستید خوب و خوش و سالم باشید.من امروز میخوام برای شما هاستی رو معرفی کنم که میتونه برای بندگان خدایی که در به در دنبال پرشین گیگ هستند جانشینی مناسب و حتی بهتر از پرشین گیگ باشه.

همه فکر میکنند اگه یه مدت دنبال پرشین گیگ گشتند ولی پیدا نکردن دنیا به آخر رسیده و دیگه هیچ امیدی برای پیدا کردن یک هاست خوب و مطمئن برای آپلود فایلهای اونها در دنیا وجود نداره. اما اینو بدونید که خیلی سایت ها در جهان وجود دارند که نه دعوتنامه میخوان و نه منت کشی یا چیزی مثل اون.

وقتی به این صحبتهای من نگاه میکنید متوجه میشید که من میخوام به شما یک هاست توپ و مجانی به شما معرفی کنم. درسته یک هاست با ۲۵ گیگا بایت فضا حتی بهتر از پرشین گیگ. و بدون نیاز به دعوتنامه یا چیزی مثل اون.

 Media Max Upload Center | برای ثبت نام و دریافت هاست به آدرس زیر بروید.

...::: نکته:::.. بعد از ثبت نام صفحه error میده ولی بعد از بستن صفحه error ایمیل خود را چک کرده و acount خود را فعال کنید.

آدرس ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد