JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

اینم جوجوی من

اینم جوجوی من

Image hosting by TinyPic

اینم جوجوی من

Image hosting by TinyPic

 

 

 

 

اینم جوجوی من

Image hosting by TinyPic
نظرات 2 + ارسال نظر
تورج بخشایشی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.toorajshaer.blogfa.com

سلام
ژاکتی که پارسال خریدی
مرا یاد خودم می آندازد
چه زود دلت را زد
بهتر است فکر یک ژاکت تازه باشی
مثل همیشه وبلاگتون پر از زیبائیه
بروزم عزیز

Rohan.J پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

ببینم اولا دستت درد نکنه دوما جوانا فقط مال تو نیست و مال من هم هست سوما میخوام عضو بشم چهارما از جوانا ایمیلی داری؟یا آی دی ؟ ممنون





دوست دارم ، دوست داشتنت را
برام ایمیل یزن نزار خاک بخوره باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد