JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

قبل و بعد از ازدواج

قبل از ازدواج ٠ ٠ ٠

مرد: آره، دیگه نمی‌‌تونم بیش از این منتظر بمونم.

زن: می‌‌خواهى من از پیشت برم؟

مرد: نه! فکرش را هم نکن.

زن: منو دوست داری؟

مرد: البته!

 زن: آیا تا حالا به من خیانت کردی؟

مرد: نه! چرا چنین سوالى می‌‌کنی؟

زن: منو مسافرت می‌‌بری؟

مرد: مرتب!

زن: آیا منو می‌‌زنی؟

مرد: به هیچوجه! من از این آدما نیستم!

زن: می‌‌تونم بهت اعتماد کنم؟ ٠ ٠

٠

بعد از ازدواج همین متن را این دفعه از پائین به بالا بخوانید

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ http://patty.blogsky.com

سلام.
خیلی بامزه و زیبا بود.
دقیقا به همین صورت شاید هم فجیح تر.
در هر صورت خوش حالم که به وبلاگت سر زدم.تو هم خوشحال باش اقای سیاوش....
به من سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد